miércoles, 18 de julio de 2012

Would you take me back?

Queridos lectores:
Debo ofrecerles una gran disculpa, por haberme ido sin si quiera decir "adiós" ; ha sido un error y estoy profundamente arrepentida.
El tiempo se me iba de las manos y la verdad, he subido unos cuantos kilos, cosa que me hace mas difícil el estar cómoda con fotos; pero se que no es excusa.
Espero que ahora, que he tomado la decisión de dedicarle el tiempo que merece al blog, ustedes estén dispuestos a darme un poco de su tiempo otra vez.
Este post, es una disculpa y una pregunta muy sencilla ¿volverían a leerme?
Un beso, y espero la respuesta sea si!


Dear Followers:
I own you an apology, because i left this little blog without even saying goodbye; and believe me, i feel terrible for that!
The time flies and to be honest, i get a lil bit heavier , so i dont feel really confortable with taking pictures, but I know that is not an excuse for leaving you like that
Now, I´ve took a decision and is gettin this blog back on track again (: But I only can do that if you want to give a lil bit of you´re time and read me again...
So this post, is nothing but a question : would you take me back?
I hope, you all say yes...

Inspiration:

Audrey Hepburn

Leighton Meester

Karl Lagerfeld and Blake Lively
Emma Watson

Brigitte Bardot


Pop Out: 

Alessandra Ambrosio
Rebecca & Fiona

Nicki Minaj
 
Ximena Sariñana

To Relax:





5 comentarios:

  1. Rebecca y Fiona ♥ esta genial tu post!
    TE SIGO! Exitos
    www.armariumformen.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. Por supuesto que sí!! Te leeremos!!
    Me encantan las imágenes de este post, en especial la de Leighton Meester.
    UN besote!

    ResponderEliminar
  3. Aw well I hope your well,and Im sure your as beautiful as ever,and I know how you feel too.
    Time flies by and you dont even realise it,and its easy to forget to blog sometimes.
    I look forward to your posts again,sometime soon.

    Hope your well and have a wonderful day and I'll stop by soon to see a new post when your ready :)

    ResponderEliminar
  4. And I almost forgot,Loving the inspiration,Nicki Minaj looks stunning x even when shes blue :D

    ResponderEliminar
  5. ximenaaa, es bellisima.
    http://cedaelpasoyield.blogspot.com/

    ResponderEliminar

gracias por comentar =)